Jdi na obsah Jdi na menu
 


AJ 4. ročník - Klímová

4.ročník úterý 16.6. a středa 17.6.

Milé děti, tento týden naposledy bude probíhat výuka angličtiny. Můžete se přihlásit do online hodiny v úterý a ve středu v 8 hodin. Budeme procvičovat otázku Does he/she like? a odpověď Yes, he/she does. No, he/she doesn´t. 

V úterý budeme pracovat s písničkou na straně 56 plus zkontrolujeme úkol v pracovním sešitě strana 54. Možná se podíváme na Lisu Martinovou - astronautku v učebnici na straně 57/9,10. Za úkol bude pracovní sešit strana 55/7, 8. Zde je přepsaný poslech, který si s dětmi udělám ve škole.

Good morning!

I´m hungry!

I´m in the kitchen and I´ve got my favourite breakfast...

For breakfast I like cereal and milk.

What´s this? I don´t like strawberries. Yuck.

And I like eggs and toast. Yummm!

I don´t like peaches.

I like a banana, too.

But I don´t like plums. Yuck.

 

Ve středu zkontrolujeme domácí úkol a budeme pracovat s příběhem na straně 58. Domácí úkol již nebudu zadávat.

Mějte se krásně. Přeji vám všem krásné prázdniny a těším se na setkání po prázdninách. 

A dětičky, přineste vygumované knihy, budu je vybírat. 

 

4. ročník pondělí 8.6. + středa 10.6.

Milé děti,

tento týden bude anglický jazyk v úterý a ve středu, můžete se připojit jako vždy od 8 hodin. V pondělí hodina nebude, škola bude zavřená. Budeme se učit jídlo v 7.unit, už ho máme namalované ve školních sešitech. Budeme se učit sloveso like – mít rád. I like – mám ráda, I don´t like – nemám ráda už umíme ze 3.třídy, to si zopakujeme a navážeme – budeme říkat, co má on a ona ráda na straně 55.  V pracovním sešitě si uděláme stranu 52,53 . Ve středu budeme zpívat písničku na straně 56.  Zopakujeme si otázku Do you like…? Máš rád…? Yes, I do. Ano, mám. a No, I don´t. Ne, nemám. Navážeme 3.osobou Does he/she like….? Má on/ona ráda…? Yes, he/she does. Ano, má. No, he/she doesn´t. Ne, nemá. A opět si k tomu uděláme pracovní sešit – stranu 54.

Do neděle mi vyfoťte a pošlete pracovní sešit (52,53,54).

Zde je přepsaný poslech ke cvičení 3 na straně 53.

H: This si Rose. She likes strawberries. She doesn´t like plums. She doesn´t like peas.

R: This is Harry. He likes cucumbers. He doesn´t like beans. He doesn´t like tomatoes.

Mějte se krásně.

Zde je odkaz, kde si dodatečně vypracujte opakovací test. (týká se Fábia, Sabinky, Laury a Ríši)

4. ročník středa 3.6.

Milé děti,

dneškem ukončíme opakování 6.lekce. Budeme procvičovat otázku Can you...? Can he...? Can she...? a také si zopakujeme oblečení. Můžete se opět připojit na online hodinu, která začne v 8 hodin. 

Mějte se krásně. 

Tady si můžete zopakovat oznamovací větu, kde volíte he can (on umí) a she can (ona umí).

 

Tady si zopakujte zápor can´t - vybarvíte obrázek, který se k dané větě hodí.

 

A zde máte otázku s Can he....../Can she.....?

 

4. ročník pondělí 1.6.

Milé děti,

dnes budeme ve škole hodnotit prezentace, které jste měly zadané na začátku karantény.

Zde si můžete procvičit oblečení:

 

Také budeme pracovat s pracovním listem, který si můžete stáhnout zde.

Pracovní list 1

 

Je možné, že na něj nezbude čas, ale rozhodně ho budeme dělat i ve středu. Zkuste si ho projít – budeme zde procvičovat otázku Can you….? Yes, I can. No, I can´t.

Mějte se krásně a v pondělí 1.6. v 8 hodin se budeme těšit na viděnou a na slyšenou.

27.5. středa 

Možnost připojení k výuce přes Internet

Od středy 27.5. bude obnovena prezenční výuka anglického jazyka v 4.ročníku.
Děti, které se nevrátily do školy, se mohou přihlásit a sledovat hodinu na internetu.

Zde je odkaz. Výuka bude každou středu a každé pondělí od 8 hodin.

Zadávání úkolů ale bude probíhat i nadále zde na těchto stránkách. Úkoly budou zadávány vždy až ve středu odpoledne - po proběhnutí prezenční výuky ve třídě.

Na pondělí si opakujte sloveso can/can´t, slovní zásobu z Unit 6. Zde si procvičte otázky se slovesem can, které budeme procvičovat na hodině v pondělí.

 

4. ročník pondělí 25.5.

Milé děti,

vítejte zpět ve škole. Ode dneška nic neposíláte, desky si necháváte ve škole. Děti, které pokračují v distanční výuce, posílají vše.

Mockrát děkuji za vyplněné testy.  Známky jsem dala do Bakalářů, vedli jste si moc hezky. Ze začátku jsem tam neměla kolonku se jménem, tak mi to prosím doplňte - chybí mi testík od Martínka Č., Ríši K., Fábia, Laury a Sabiny. Ve středu zveřejním správné výsledky a známky.

 

Dneska začneme novou lekci, která se jmenuje FOOD. To už znáte, protože jídlo jsme se už společně učili.

Váš úkol bude snadný. V učebnici na straně 54-55 máte různé druhy ovoce a zeleniny. Do školního sešitu si udělej nadpis FOOD – Jídlo a nakresli si obrázky zeleniny a ovoce a popiš si to. Pořádně se slovíčka nauč a procvič.

Peas – hrách, beans – fazole, tomatoes – rajčata, cucumbers – okurky, plums – švestky, strawberries – jahody

 

U jídla nám nesmí chybět správná písnička a také odkaz na procvičování na quizletu

Mějte se krásně. 

 

4.ročník středa 20.5.2020

Milé dětičky,

Předem mockrát děkuji za vyplněné testíky. Ovšem vloudila se mi tam chybička, díky Domíčku za upozornění - nenapsala jsem tam, abyste napsali své jméno, opravila jsem to až dnes a tak mám prvních pět testů beze jména. Byli byste tak hodní a testík napsali znovu? Moc děkuji.

 

Dnes si do školního sešitu napište

Keeping fit! Znamená to Udržování kondice J

 

Opište si celou rozcvičku, kterou máte na straně 51/15.

Stretch your arms up. Protáhni  ruce nad hlavu.

Bend your knees down. Udělej dřep.

Twist your body to the left. Otoč tělem doleva.

Twist your body to the right. Otoč tělem doprava.

Turn around. Celý se otoč.

 

Celou rozcvičku si zkuste zacvičit aspoň pětkrát J Říkejte si u toho vždy jednotlivé pokyny. Až budete rozcvičení, napište mi do školního sešitu, jak cvičíte vy, co děláte pro zdravé tělo. Inspiraci najdete hned v druhém cvičení (51/15).

 

Do sešitu si napište:

How can I keep fit? (Jak se můžu udržovat v kondici?)

I can run. (Můžu běhat.)

Zkuste vymyslet alespoň tři věci. Nemusí být jen z toho cvičení, může to být třeba rybaření, viď Štěpánku.

 

Máte na to času spoustu, opět až do nedělního večera. Nezapomeňte mi svoji práci vyfotit a poslat do nedělního večera.

Mějte se krásně!

4.ročník pondělí 18.5.2020

Milé dětičky,

děkuji za vypracovaný pracovní sešit. Zde jsou odpovědi.

50/16

a ride a bike 3, swim 6, b play tennis 1, play basketball 8, c climb trees 5, jump 4, d run 2, play football 7

50/17

2. Sue can play tennis but she can´t play basketball.

3. Lee can´t climb trees but he can jump.

4. Liz can´t run but she can play football.

 

 

Dnes budeme pokračovat v opakování. Nejprve si udělejte tady dvě online cvičení.

Online procvičování 1 (Zkuste si to celé vyplnit)

Online procvičování 2  (Tady jen myší přetahujete slova, aby věta byla správně poskládána.)

Až je budete mít hotové, vyzkoušejte si testík zde. Tento testík si můžete dělat až do neděle 24.5. Můžete ho dělat dvakrát, budu počítat ten lepší pokus. Hodně štěstí.

 

Mějte se krásně.

4.ročník středa 13.5.2020

Milé dětičky,

děkuji za úkoly.

Odpovědi jsou zde:

48/11

hair, T-shirt, shorts, football, rabbit, ears, eyes

48/12

Hoopla can climb a tree but he can´t swim.

 

Dnes nás čeká opakování celé lekce. Projděte si slovíčka v učebnici na straně 46/47 a také v sešitě použití slovesa can, can´t.

Poté se podívejte do pracovního sešitu a zkuste si udělat obě strany 50,51. Máte na to hodně času – až do neděle, tak si to udělejte poctivě, každý den jedno cvičení. Nezapomeňte mi obě strany vyfotit a poslat na Whatssup - zvládnete to samy! 

V pondělí vám dám malý testík.

Mějte se báječně.

4.ročník pondělí 11.5.2020

Milé dětičky,

nejprve krátká informace. Ode dneška vám budeme zadávat úkoly jen dvakrát týdně  - tedy v pondělí a ve středu.

 

Mockrát děkuji za úkoly.

Odpovědi jsou zde:

47/7

2√, 3X, 4√, 5√, 6X, 7√, 8X

47/8

2but, 3and, 4but, 5but

 

Dnes si přečtěme příběh s Hooplou a zopakujeme si sloveso can J. Podívejte se na stranu 50 a pečlivě si projděte celý příběh. Co Hoopla umí a neumí?

 

Hoopla can catch a ball. Hoopla can climb trees and he can dance. Hoopla can´t swim.

(Hoopla umí chytat míč. Hoopla umí lézt na stromy a umí tancovat. Hoopla neumí plavat!)

 

 

Poté se podívejte do pracovního sešitu a vypracujte si cvičení 11 a 12 na straně 48. Ve cvičení 12 budete luštit tajný kod – vysvětlené znaky najdete na straně 8. Pracovní sešit prosím vyfotit a poslat do úterý večer.

Mějte se krásně!

4.ročník středa 6.5.2020

Milé dětičky,

děkuji za zaslané delfíny.

Odpovědi jsou zde:

Dolpins can swim but they can´t walk.

Dolpins can jump out of the water but they can´t ride a bike.

Dolpins can jump through hoops but they can´t climb trees.

Dolphins can catch a ball but they can´t play football.

 

Dneska se budeme zabývat dalším zvířátkem a to je MONKEY.

Podívejte se do prac.sešitu a přečtěte si popis toho, co opičky umí a ne. Dejte fajfku tomu, co umějí a křížek tomu, co ne.

Monkeys can run and jump

but they can´t ride a bike.

They can swim and climb trees

but they can´t play tennis.

They can catch a ball

but they can´t play football.

 

Vypracujte si ještě cvičení 8, kde si zopakujete spojku AND (a, i) a BUT (ale, na druhou stranu).

Dnes mi výsledky neposílejte, dám vám odpovědi v pondělí. V pátek máme svátek. Odpočiňte si.

Mějte se krásně, opičky.

4.ročník pondělí 4.5.2020

Milé dětičky,

děkuji za zaslané pracovní sešity ze strany 46.

Odpovědi jsou zde:

  1. play basketball?
  2. climb the tree?
  3. No, she can´t.
  4. Yes, he can.

Dnes  si budete číst o delfínech. Do you like dophins? YES, I DO!!!!

 

Podívejte se do učebnice na stranu 49, cvičení 9. Přečtěte si pečlivě článek. Do školního sešitu mi namalujte krásného delfína a napiště mi čtyři souvětí, kde mi vždy napíšete, co delfíni umí, a naopak co neumí.

Například:

Dophins can swim BUT they can´t walk. Delfíni umí plavat, ale neumí chodit.

 

Procvičte si spojku AND – to znamená a – spojujete stejné věty, například – I can swim and I can jump (Umím plavat a umím skákat).

A spojku BUT – to znamená ale – spojujete protiklady, například – I can swim but I can´t run. (Umím plavat, ale neumím běhat.¨)

 

 

Věty a obrázek mi vyfoťte a pošlete na Whatssup.

4.ročník středa 29.4.2020

 

Milé děti,

mockrát děkuju za nádherné fotky. Nástěnku si můžete prohlédnout zde. Která fotka se vám nejvíc líbí? Napište mi :-). 

 

 

Dnes budeme pokračovat se slovesem CAN, procvičíme si otázku. Podívejte se do pracovního sešitu strana 46. Přečtěte si tady čtyři krátké rozhovory a udělejte cvičení 5 a 6. Vyfoťte a pošlete mi ho na Whatssup.

  1. Is she tall?

Yes, she´s very tall.

Can she play basketball?

Yes, she can.

  1. Has he got strong legs?

Yes, very strong legs.

Can he climb the tree?

Oh no, he can´t!

  1. Let´s come back to the girl.

Can she play tennis?

No, she can´t.

  1. And the boy? Can he jump?

Yes, he can. He´s very good.

 

Mějte se nádherně a užijte si 1.Máj lásky čas, úkoly budou až v pondělí. A dětičky, když něco nestihnete poslat, tak to nevadí, pošlete mi to klidně později, budu ráda. ZK.

4.ročník pondělí 27.4.2020

 

Milé děti, zde jsou správné věty podle obrázku na straně 48.

She can play basketball.                     He can´t play basketball.

She can catch a ball.                          He can´t catch a ball.

She can climb a tree.                          He can´t climb a tree.

 

Jak vidíte, holky umí všechno a kluci ne J Bane, tak to není, každý umíme něco, a je hlavní, když si umíme pomáhat.

 

Dnes vás čeká fotoúkol. Vyfoťte se, jak pomáháte mamince, pošlete mi fotku s popisem, jak umíte pomáhat. Například Nelinka určitě umí stlát postel, vyfotí se, jak stele a pošle mi na Whatssup fotku s popisem – I can make the bed. Hurá a máte splněno. Udělám vám na středu nástěnku s obrázky.

Mějte se krásně, už se na vás moc těším!

4.ročník pátek 24.4.2020

 

Milé děti, děkuji za zvídavé otázky.

Dnes si procvičíme otázku se slovesem CAN a také krátkou odpověď, jak jsme si minule zapsali do školních sešitů.

Podívejte na stranu 48 do učebnice. Čeká nás písnička – přečtěte si ji a podívejte se na obrázky. Napište si do školního sešitu, co všechno umí dívka a co všechno umí či neumí chlapec. Například: She can play basketball. (Ona umí hrát basketball).

Vyfoťte mi školní sešit pošlete na Whatssup, budu se těšit.

 

Vyzkoušejte si sloveso can/can´t zde

Do vět doplňte, zda lidé umí či neumí dělat věc na obrázku. Zkontrolujte si cvičení sami.

 

Přeji vám krásný víkend!!

4.ročník středa 22.4.2020

 

Milé děti, děkuji za zaslané odpovědí.

Ve videu  se opravdu učí nová gramatika a tu si hned teď zapište do školních sešitů. Opište si vše, co je podtržené.

Can you swim? (Umíš plavat?)

Yes, I can. (Ano, umím.)                                                     No, I can´t.(Ne, neumím.)

 

Sem si namalujte tátu.                                                           A sem si namalujte mamku.

Can he swim? (Umí on plavat?                                          Can she swim?(Umí ona plavat?)

Yes, he can.   (Ano, umí.)                                                   Yes, she can.(Ano, umí)

No, he can´t. (Ne, neumí)                                                   No, she can´t. (Ne, neumí.)

 

Dnes jsme si zapsali, jak se tvoří otázka se slovesem CAN – umět. Jak vidíte, jen dáme na začátek can a máme otázku. Za domácí úkol mi napište tři otázky na tělo (zda něco umímJ) – např.Can you cook? (Umíš vařit?) a já vám na ně pravdivě odpovím.

Mějte se krásně ZK

V případě potřeby prosím volejte na mobilní číslo:  774 213 262  Zuzana Klímová nebo na emailovou adresu: klimova@zsbreznice.cz

 

4.ročník pondělí 20.4.2020

Milé děti, děkuji za zaslání vyfoceného pracovního sešitu. Odpovědi máte zde:

Strana 44/cvičení 1

2D, 3A, 4E, 5F, 6B

cvičení 2

jump, run, ride a bike, swim, play football, play tennis

cvičení 3

Professor Bloom can swimm but he can´t jump.

rose can play tessin but she can´t play football.

Hip can run but she can´t swim.

Hop can play tennis and he can jump.

Harry can play football but he can´t ride a bike.

cvičení 4

I can´t jump but I can swim.

I can play tennis but I can´t play football.

I can run but I can´t swim.

I can play tennis and I can jump.

I can play football but I can´t ride a bike.

 

Nejprve si zkuste zopakovat básničku ze strany 47 – už se těším, až mi ji řeknete ve škole.

Potom si pusťte písničku, se kterou jsme již pracovali – zazpívejte si ji – na Youtube si můžete pustit titulky. 

Dnes nebudete nic psát, jen se podívejte na ještě jedno video a napište mi, o čem  je.

Mějte se krásně.

4.ročník pátek 17.4.2020

 

Milé děti, děkuji za zaslané odpovědí. Překlad básničky máte zde:

Neumím plavat,

ale umím skákat.

Skákat, skákat, skákat.

Umím skákat tak vysoko.

Hip umí běhat,

ale neumí plavat.

Běhat, běhat, běhat,

Umí běhat tak rychle.

 

Udělaly jste si online cvičení? To je dobře, dnes budete pracovat v pracovním sešitě, kde si procvičíte sloveso CAN - umět a CAN´T neumět. Nejprve si udělejte stranu 44, cvičení 1, 2. Potom se podívejte na stranu 45 – zde je poslech, ale tady máte celý rozhovor přepsaný.

H: Hi, I´m Harry. You can play football very well.

A: Thanks. Yes, I can. My name´s Jax.

H: Hi, Jax. This is Professor Bloom. He can swim but he can´t jump.

A: And Rose?

H: Rose can play tennis but she can´t play football.

A: What about Hip?

H: She can run but she can´t swim.

A: Hop can play tennis and he can jump.

H: Well, I can play football but I can´t ride a bike.

A: Do you like Space Park?

H: It´s great!

Zkuste podle něj zaškrtnout to, co postavičky umí a křížkem označte, co neumí. Nakonec se podívejte na cvičení 4 a tam doplňte buď sloveso CAN (umí) nebo CAN´T (neumí) podle cvičení 3.

A to je vše. To nám to dnes šlo. Pracovní sešit mi vyfoťte a pošlete na Whatssup. Už víte, jak se řekne, že někdo něco umí dělat?

 

 

Užijte si víkend ZK.

4.ročník středa 15.4.2020

 

Milé děti, doufám, že jste si krásně užily Velikonoce. Děkuju Domíkovi za krásnou fotku.

Tady jsou odpovědi k učebnici a pracovnímu sešitu.

Učebnice strana 71/popis obrázku

  1. There´s a pink egg in the tree.
  2. There´s a purple egg in the bush.(v keři)
  3. There´s a green egg in the tree.
  4. There´s a yellow egg in the bushes.(ve křoví)
  5. There´s a pink and purple egg under the bag.

Pracovní sešit strana 69

  1.  
  2. The red eff in under the table.
  3. The purple egg in on the table.
  4. The yellow egg is in the cupboard.
  5. The green egg in under the chair.
  6. The pink egg is in the bag.

 

 

Dnes se vrátíme se slovesu can – umět.

Učili jsme se říkat, když něco umíme, říkáme I CAN RUN – Umím běhat.

 

Naopak, když něco neumím, řeknu I CAN´T PLAY FOOTBALL. Neumím hrát fotbal.

 

 Podívej se na stranu 47, máme tady další říkanku o Hopovi a Hipě – přepiš si ji do školního sešitu, namaluj si tam obrázek Hopa i Hipy a zkus mi napsat na Whatssup, o čem ta říkanka je. Budu se těšit.

Zkus si tady jedno cvičení online, kde zvířátka říkají, co jsou a co umí.

Mějte se krásně, ZK.

 

 

4.ročník učivo pondělí, středa 6.-13.4. Velikonoce

Milé děti,

děkuji za krásně zpracované úkoly. A také se vám moc povedly testíky, známky máte v Bakalářích.

Tady jsou odpovědi k písničce – opravte si to případně ve školních sešitech.

Birds can fly.                                                 Ptáčkové umí létat.

Gorillas can climb.                                         Gorily umí šplhat.

Buffalos can run.                                           Bůvoli umí

Fish can swim.                                               Ryby umí plavat.

Elephants can stomp.                                    Sloni umí dupat.

 

Dnes si do školního sešitu napište Easter – Velikonoce, a protože krásně malujete, namalujte si hlavní slovíčka z učebnice ze strany 71 (ribbon – stuha, Easter bunny – Velikonoční zajíček, Easter basket – Velikonoční košíček, Easter egg – Velikonoční vajíčko).

Prohlédněte si pečlivě obrázek a napište mi o každém schovaném vajíčku větu.

Například: There is a red Easter egg in the tree. (Používejte vazbu There´s, prosím)

 

Děti v Anglii nechodí koledovat, ale rodiče jim vždy uspořádají Easter Egg Hunt – je to taková bojovka, po zahradě jsou poschovávaná vajíčka podobně jako na obrázku v učebnici.

Tady se můžete podívat na youtube, jaká je to legrace. 

V pracovním sešitě si vypracujte stranu 69. Ve cv. 1 si procvičíte slovíčka.

Ve cv.2 si přečtěte tady ten rozhovor a podle něj namalujte vajíčka na správné místo.

It´s the Easter bunny! Where are the Easter eggs?

There´s a blue egg on the chair and a red egg under the table.

ther´s a purple egg on the table.

Oh yes, and ther´s a yellow egg in the cupboard.

There´s a green egg under the chair and….

There it is! There´s a pink egg in the bag.

Na závěr si vypracujte cv.3.

 

Milé děti, krásně si užijte Velikonoce, i když letos koledovat asi nepůjdeme a vyfoťte mi, co vám nadělí Easter Bunny. Budu se těšit.

učivo pátek 3.4.

 

Milé děti,

dnes vám zapíši známky z testíku do Bakalářů – můžete se podívat. Vůbec nevadí, jestli jste se třeba upsaly - vidím vaše odpovědi v tabulce a podle toho vám dám známku, ne podle počtu bodů. Ale skoro všichni jste měly plný počet :-) Hurá!

Přeložily jste si správně sporty?

run – běhat, ride a bike – jezdit na kole, play tennis – hrát tenis, jump – skákat, swim – plavat

Myslím, že ano, protože všechna slovesa používáme při Simonovi J (možná až na to kolo J)

Dnes si do školního sešitu zapište CAN – umět a napište si o sobě 2 věty o tom, co umíte a 2 věty o tom, co neumíte z těch sloves, která máte namalovaná. To se řekne I can teach. (Umím vyučovat.) I can´t play football. (Neumím hrát fotbal.)

Pro zábavu si pusťte tuto písničku, kde zpívají zvířátka o tom, co umí a neumí. Opište si následující větičky a doplňte si je podle písničky.

Birds can……………...…...(Ptáčkové umí…..)

Gorillas can………………..(Gorily umí….)

Buffalos can………………(Bůvoli umí….)

Fish can……………………(Rybičky umí….)

Elephants can……………(Sloni umí……………)

Příště zveřejním výsledky.

Mějte se krásně!

 

učivo středa 1.4.

Milé děti,

vidím, že děláte testík, každý si ho můžete zkusit dvakrát. Také děkuji za zaslaný úkol z pracovního sešitu, měli jste to moc hezké. Pokud jste to nestihly, pošlete co nejdříve.

Řešení:

42/15 trainers, shirt, jeans, hat, shorts, tracksuit, sweatshirt, socks, shoes, scarf, coat

42/16 2. He is wearing shorts.  3. He is wearing trainers.

42/17 zde jste měli namalovat své oblíbené oblečení

42/18 This is my favourite (toto je moje oblíbené) a třeba T-shirt, nebo shirt, scarf – cokoliv v jednotném čísle.

These are my favourite (toto jsou moje oblíbené) a třeba jeans, trousers, shoes, trainers – cokoliv v množném čísle.

Dnes začneme dělat 6.unit – budeme sportovat – hurááááá!

Do školního sešitu si nadepiš Sports a namaluj si tam všech šest sportů, které najdeš na straně 46/47 cv 1. Popiš si jednotlivé obrázky anglicky a přelož si je do češtiny. Použij slovníček, který máme k učebnici. To je vše J

Měj se krásně!

učivo pondělí 30.3.

Milé děti, dnes vás čeká opáčko - pečlivě si udělejte stranu 42, 43 v pracovním sešitu. Obě stránky mi vyfoťte a pošlete na email nebo na Whatssup.  

 

Tady je opakovací testík - udělejte si ho do pátku 3.dubna do 12 hodin. Můžete si ho zkusit dvakrát. Test budu hodnotit známkou 1 - 3. Pokud jej nevyplníte, budete mít v hodnocení N - nevypracoval/a.

Mějte se krásně!

učivo pátek 27.3.2020

Milé děti, děkuji za všechny zaslané uniformy.

Výsledky cv. 17 na straně 44 jsou zde: 1 False, 2 False 3 True 4 True 5 False 6 True.

A teď ta dobrá zpráva :-) O víkendu si odpočiňte, věřím, že jste celý týden pilně pracovali. Doplňte si, co vám chybí a procvičujte si slovíčka z Unit 5. V pondělí tu budete mít malé opáčko.

Mějte se krásně, těším se na vás.

 

učivo středa 25.3. 2020 

Ahoj!

Dnes budeš číst – podívej se na stranu 44, 45 – tam najdeš čtyři články o tom, co děti nosí na sobě do školy. Udělej si do školního sešitu cv.17 a pak se zamysli – jakou uniformu bys chtěl nosit do školy? Namaluj ji do školního sešitu a jednotlivé části popiš. Celý obrázek nadepiš My dream uniform. Těším se na tvoje nápady, které mi posílej na email do pátku. 

 

učivo pondělí 23.3.2020

Ahoj děti,

Řešení z pátku 20.3.

Lay the table- prostřít stůl 

Tidy the bedroom- uklidit pokoj 

Make the bed- ustlat si postel 

Wash the dishes- umýt auto 

Make a cake- upéct dort 

Tady si vyzkoušej slovíčka v testíku. Testík je v programu Quizlet - je potřeba se tam zaregistrovat třeba pomocí Facebooku nebo emailové adresy. Pokud vám to nepůjde, udělejte si tuto aktivitku - jen přetahujte myškou slovní spojení k obrázkům. 

Podívej se na video v dalším odkaze o domácích pracích Henryho. 

Dále pracuj v pracovním sešitě  strana 41,  cv 14 

 

 

učivo pátek 20.3. 2020 

Podle učebnice strana 43 si do sešitu nakresli jednotlivé domácí práce společně s anglickým popisem a přelož si je (slovíčka jsou v našem slovníčku, který máme k učebnici). V pracovním sešitě strana 41/13 zaškrtneš ty domácí práce, které máš rád/a.

 

učivo - středa 18. 3

 

Procvičování slovní zásoby lekce 5 Clothes - klikni na slovíčko, pokyny k cvičení 

 

učivo - pondělí 16. 3

procvičování slovní zásoby z lekce 5

zadáváme dlouhodobý projekt - plakát - čtvrtka velikosti A3 a větší

Téma: Clothes around the year ( Oblečení celého roku )

rozdělíte si čtvrtku na 4 části, do každé si namalujete sami sebe a vhodně se obléknete vzhledem k ročnímu období

JARO - SPRING,  LÉTO - SUMMER, PODZIM - AUTUMN , ZIMA - WINTER

a napíšete, co máte na sobě - I´m wearing :

Projekt bude hodnocen po donesení známkou!