Jdi na obsah Jdi na menu
 


AJ 4. ročník - Doulová

V případě potřeby prosím volejte na mobilní číslo:  720 171 456 - Jana Doulová nebo na

e-mailovou adresu: doulova@zsbreznice.cz

Krásné prázdniny! 

Best 50+ Holidays at the Beach Background on HipWallpaper | Happy ...

4.ročník úterý 16.6. a středa 17.6.

Milé děti, tento týden naposledy bude probíhat výuka angličtiny. Můžete se přihlásit do online hodiny v úterý a ve středu v 8 hodin. Budeme procvičovat otázku Does he/she like? a odpověď Yes, he/she does. No, he/she doesn´t. 

V úterý budeme pracovat s písničkou na straně 56 plus zkontrolujeme úkol v pracovním sešitě strana 54. Možná se podíváme na Lisu Martinovou - astronautku v učebnici na straně 57/9,10. Za úkol bude pracovní sešit strana 55/7, 8. Zde je přepsaný poslech, který si s dětmi udělám ve škole.

Good morning!

I´m hungry!

I´m in the kitchen and I´ve got my favourite breakfast...

For breakfast I like cereal and milk.

What´s this? I don´t like strawberries. Yuck.

And I like eggs and toast. Yummm!

I don´t like peaches.

I like a banana, too.

But I don´t like plums. Yuck.

 

Ve středu zkontrolujeme domácí úkol a budeme pracovat s příběhem na straně 58. Domácí úkol již nebudu zadávat.

Mějte se krásně. Přeji vám všem krásné prázdniny a těším se na setkání po prázdninách. 

A dětičky, přineste vygumované knihy, budu je vybírat. 

 

4. ročník pondělí 8.6. + středa 10.6.

Milé děti,

tento týden bude anglický jazyk v úterý a ve středu, můžete se připojit jako vždy od 8 hodin. V pondělí hodina nebude, škola bude zavřená. Budeme se učit jídlo v 7.unit, už ho máme namalované ve školních sešitech. Budeme se učit sloveso like – mít rád. I like – mám ráda, I don´t like – nemám ráda už umíme ze 3.třídy, to si zopakujeme a navážeme – budeme říkat, co má on a ona ráda na straně 55.  V pracovním sešitě si uděláme stranu 52,53. Ve středu budeme zpívat písničku na straně 56.  Zopakujeme si otázku Do you like…? Máš rád…? Yes, I do. Ano, mám. a No, I don´t. Ne, nemám. Navážeme 3.osobou Does he/she like….? Má on/ona ráda…? Yes, he/she does. Ano, má. No, he/she doesn´t. Ne, nemá. A opět si k tomu uděláme pracovní sešit – stranu 54.

Do neděle mi vyfoťte a pošlete pracovní sešit (52,53,54).

Zde je přepsaný poslech ke cvičení 3 na straně 53.

H: This si Rose. She likes strawberries. She doesn´t like plums. She doesn´t like peas.

R: This is Harry. He likes cucumbers. He doesn´t like beans. He doesn´t like tomatoes.

Mějte se krásně.

4. ročník středa 3.6.

Milé děti,

dneškem ukončíme opakování 6.lekce. Budeme procvičovat otázku Can you...? Can he...? Can she...? a také si zopakujeme oblečení. Můžete se opět připojit na online hodinu, která začne v 8 hodin. 

Mějte se krásně. 

Tady si můžete zopakovat oznamovací větu, kde volíte he can (on umí) a she can (ona umí).

Tady si zopakujte zápor can´t - vybarvíte obrázek, který se k dané větě hodí.

A zde máte otázku s Can he....../Can she.....?

 

4. ročník pondělí 1.6.

Milé děti,

dnes budeme ve škole hodnotit prezentace, které jste měly zadané na začátku karantény.

Zde si můžete procvičit oblečení:

Také budeme pracovat s pracovním listem, který si můžete stáhnout zde.

Pracovní list 1

Je možné, že na něj nezbyde čas, ale rozhodně ho budeme dělat i ve středu. Zkuste si ho projít – budeme zde procvičovat otázku Can you….? Yes, I can. No, I can´t.

Mějte se krásně a v pondělí 1.6. v 8 hodin se budeme těšit naviděnou a naslyšenou.

https://www.englishexercises.org/makeagame/viewgame.asp?id=1006

Od pondělí 11. května bude distanční výuka zadávána pouze v pondělí a ve středu.  

Možnost připojení k výuce přes Internet

Od středy 27.5. bude obnovena prezenční výuka anglického jazyka v 4.ročníku.
Děti, které se nevrátily do školy, se mohou přihlásit a sledovat hodinu na internetu.

Zde je odkaz. Výuka bude každou středu a každé pondělí od 8 hodin.

Zadávání úkolů ale bude probíhat i nadále zde na těchto stránkách. Úkoly budou vkládány vždy odpoledne po skončení prezenční výuky.

po kliknutí se vám otevře tato stránka na pc - a zaklikněte variantu bez přihlášení - a potom jen vyplníte jméno a je to hotové :-) 

teams.jpg

Na pondělí si opakujte sloveso can/can´t, slovní zásobu z Unit 6. Zde si procvičte otázky se slovesem can, které budeme procvičovat na hodině v pondělí.

 

PONDĚLÍ 25. KVĚTNA 

MILÉ DĚTI. Vítejte zpět ve škole. Ode dneška nic neposíláte, desky si necháváte ve škole. Děti, které pokračují v distanční výuce, posílají vše. 

Pokud jste ještě nevyplnili online test, tak je stále k dispozici v páteční přípravě. Mám prosbu na ty, kteří vyplnili mezi prvními. Měla jsem v testu chybu, nezobrazovala se řádka se jménem, proto mám 4 vyplněné testy, které nejsou "podepsané".  Pokud jste nevyplňovali svoje jméno, můžete mi prosím test vyplnit znova? Děkuji moc.    

Dneska začneme novou lekci, která se jmenuje FOOD. To už znáte, protože jídlo jsme se už společně učili.

Váš úkol bude snadný. V učebnici na straně 54-55 máte různé druhy ovoce a zeleniny. Do školního sešitu si udělej nadpis FOOD – Jídlo a nakresli si obrázky zeleniny a ovoce a popiš si to. Pořádně se slovíčka nauč a procvič.

Peas – hrách, beans – fazole, tomatoes – rajčata, cucumbers – okurky, plums – švestky, strawberries – jahody

U jídla nám nesmí chybět správná písnička a také odkaz na procvičování na quizletu.  

 

20.5. – 4. ročník

Ahoj čtvrťáci,

Dneska si udělejte testík na celou lekci, kterou jsme nyní probrali. Nemusíte se ničeho bát, máte dva pokusy.  Vaše odpovědi si po vyplnění ještě projdu, takže se neděste, pokud budete mít pocit, že máte málo bodů, protože počítač bere jako chybu i malé a velké písmenko ve slově. Držím palce. Na test máte čas do neděle 24. května. 

 

18.5. – 4. ročník.

Ahoj čtvrťáci. 

Jaký jste měli víkend? Budeme už dokončovat lekci číslo 6. Dneska opět pracovní sešit. 

Strana 51 – cvičení 18 a 19

Nakresli do rámečku svůj oblíbený sport a napiš o něm v 19. cvičení. Tkus si najít, jak se jmenuje v angličtině, pokud jsme se o něm neučili. Budu ráda, když mi toto cvičení zase pošleš.

Pěkný týden. Jana Doulová

 

Středa 13.5. 2020 – příprava 4. ročník

Pracovní sešit strana 50

Cvičení 16 – napište čísla činností k obrázkům a podle toho u cvičení 17 napiš, co děti umí a co neumí.
Tuto stránku mi vyfoť a pošli. Dostaneš za ni známku. Další úkoly dostaneš až v pondělí. Měj se moc prima!!! 

 

4.ročník  11. 5. 2020

Milé děti.

Dneska se podíváme na stranu  51 v učebnici.  Už to vidíte? Budeme mít předmět, který se v angličtině zkráceně řekne P.E.  Kdo podle obrázku ví, o který předmět se jedná? Je to tělocvik. Už vám určitě chybí tělocvik a cvičení s paní učitelkou a hlavně kamarády ze třídy. Tak si dneska zacvičíme na angličtině. Chcete?  Nejdříve se podíváme na slovíčka – vidíte obrázky a na nich jsou děti, které cvičí. Co znamenají jednotlivá slova vidíte podle obrázků. Nic si nepište. Jen si je společně projdeme.

Stretch your arms up. Natáhni ruce nahoru.

Bend your knees down.  Udělej dřep.

Twist your body to the left. Otoč se doleva.

Twist your body to the right. Otoč se doprava.

Turn around. Otoč se dokola.

Zkusíš si to?  Tak stand up! Postav se. Jdeme se protáhnout. Nemám pro vás úplně písničky se stejnými slovíčky, ale pokud chcete, protáhnout se u nich můžete.

Head and shoulder https://www.youtube.com/watch?v=ZanHgPprl-0

Freeze song -  https://www.youtube.com/watch?v=2UcZWXvgMZE

Písnička o různých sportech. Jestli pak víš, jak se řekne kopat, driblovat a házet? A jak se řekne fotbal? Není to slovo football. Ale soccer. A víš proč? Protože v USA je slovo fotbal označením tvz. amerického fotbalu a to je úplně jiný sport.

Podívej se. https://www.youtube.com/watch?v=v-1MQ0Cnbhs

To je dneska všechno.  Prima týden. 

 

4.ročník  6. 5. 2020

Milé děti.

Dneska si v učebnici přečteme komiksový příběh na straně 50. Co všechno umí Hoopla? Máme v příběhu jednu větu – Don´t be silly čteme „dontbí sily“ – Víš co to znamená? Nedělej hlouposti.

Potom půjdeme do pracovního sešitu  na stranu 48 a uděláme cvičení 10 a 11.

Protože tam je poslech a ty nemáš poslech, napíšu ti, co se k tomu cvičení říká: Tvým úkolem je vybrat, který obrázek odpovídá tomu, co čtete – pořadí obrázků a textu s popisem je přeházené, musíš rozpoznat podle obrázku, který popis se čeho týká.

Pracovní sešit Str .48/ cvičení 10

Obrázek 1 :  Rose říká: Look, can Hoopla ride a bike?  Oh no, Hoopla, is he ok?   
Hop odpovídá: Yes, he´s fine. Silly Hoopla! Hoopla can´t ride a bike but he can jump. He can jump very high.

Obrázek 2: Hip říká: I can play  tennis, look! Harry říká: Great! Let´s play tennis. Where´s Hoopla?  Hip říká: Hoopla´s in the tree. He can´t play tennis but he can climb the trees.

Obrázek 3: Rose říká: Poor Hoopla. He can´t swim. He doesn´t like water!  Hop říká: No, Hoopla can´t swim.  Rose: But look at him  run! He´s fast! Hop: Yes, he can run very fast.

Obrázek 4: Harry říká: Let´s play football.  Can you play football, Hoopla? Hip říká: Hoopla can´t play football. He likes reading.  Harry odpovídá: Oh yes! Hoopla can read! What is this book, Hoopla? Oh look! It´ s about football!

Klíč k řešení: a3, c2, d4,

Pracovní sešit Str. 48/ cvičení 11

To je obrázkové psaní – dopiš vedle obrázku chybějící slovíčko a pak podle toho, co jsi napsal/a vymaluj fotbalistu

Řešení: hair, T-shirt, shorts, football, rabbit, ears, eyes

To je vše. Krásný prodloužený víkend!

4.ročník  4. 5. 2020

Milé děti.

Dneska se podíváme na to, co umí delfíni. Máte rádi delfíny? Já moc. Jsou moc chytří. Našla jsem vám jedno moc hezké video, na kterém se můžete podívat, co vše delfín umí.

My si o něm dneska budeme společně číst v učebnici na straně 49. Přečti si text o delfínovi a do školního sešitu napiš anglicky činnosti, co delfíni umí a co neumí. Zvládneš to? Ukážu ti, jak to myslím.

Dophins can: swim a pokračuj, co dál umí

Dolpins can´t : walk a pokračuj, co dál neumí

Protože možná někdo z vás všemu nerozumí, pomůžu ti s překladem článku. Ale podívej se na překlad až potom, co si to nejdříve zkusíš sám nebo sama přečíst.

Dolhins have got a tail, a big nose and a mouth with big teeth but they haven´t got legs. Delfíni mají ocas, velký nos a ústa s velkými zuby, ale nemají nohy. Can they walk? Mohou chodit? No, they can´t walk or ride a bike.  Ne, nemohou chodit nebo jezdit na kole. Can they swim?  Umí plavat? Yes,dolphins can swim and jump out of the water but they can´t climb a tree. Ano, delfíni umí plavat a vyskakovat z vody, ale neumí lézt na strom. They can jump through hoops and catch a ball but they can´t play football. Umí proskočit obručí ale chytit míč, ale neumí hrát fotbal. I love dolphins! Miluji delfíny!

A tady je to slibované video – Have a fun! Užijte si ho!  https://www.youtube.com/watch?v=GRRSbbYRTzE

To je vše.  Prima týden. J.D.

 

4.ročník středa  29. 4. 2020

Milé děti.
Dnes si procvičíme otázku se slovesem CAN a také krátkou odpověď, jak jsme si minule zapsali do školních sešitů.

Podívejte na stranu 48 do učebnice. Čeká nás písnička – přečtěte si ji a podívejte se na obrázky. Napište si do školního sešitu, co všechno umí dívka a co všechno umí či neumí chlapec. Například: She can play basketball. (Ona umí hrát basketball).

Vyfoťte mi školní sešit pošlete na Whatssup, budu se těšit.

Vyzkoušejte si sloveso can/can´t zde

Do vět doplňte, zda lidé umí či neumí dělat věc na obrázku. Zkontrolujte si cvičení sami.

Protože máme v pátek státní svátek, tak se uvidíme zase až v pondělí. Přeji vám krásný prodloužený víkend!!

 

4.ročník pondělí 27. dubna

Milé děti, děkuji za zaslání vyfoceného pracovního sešitu. Odpovědi máte zde, udělejte si kontrolu, pokud jsem to nekontrolovala já.

Strana 44/cvičení 1    2D, 3A, 4E, 5F, 6B

cvičení 2

jump, run, ride a bike, swim, play football, play tennis

cvičení 3

Professor Bloom can swim but he can´t jump.

Rose can play tennis but she can´t play football.

Hip can run but she can´t swim.

Hop can play tennis and he can jump.

Harry can play football but he can´t ride a bike.

cvičení 4

I can´t jump but I can swim.

I can play tennis but I can´t play football.

I can run but I can´t swim.

I can play tennis and I can jump.

I can play football but I can´t ride a bike.

Dnes  se nejdříve podívejte na  video.  Na začátku musíš počkat,  než se přehrají reklamy, ale to určitě už znáš. Pak tam bude nakreslená holka mluvit o tom, že se budete učit sloveso CAN – tedy budeš se učit o tom, co někdo umí a co někdo neumí. Není to těžké, podívej se na to klidně dvakrát a opakuj si nahlas otázku a odpověď – třeba Can you play football? Umíš hrát fotbal? Yes, I can. Ano, umím.  

Potom budeme psát do školního sešitu poznámky –  napište si pouze to, co je barevně vyznačeno

Can you swim? (Umíš plavat?)

Yes, I can. (Ano, umím.)                                                     No, I can´t.(Ne, neumím.)

Can he swim? (Umí on plavat?  )                                        Can she swim?(Umí ona plavat?)

Yes, he can.   (Ano, umí.)                                                   Yes, she can.(Ano, umí)

No, he can´t. (Ne, neumí)                                                   No, she can´t. (Ne, neumí.)

Dnes jsme si zapsali, jak se tvoří otázka se slovesem CAN – umět. Jak vidíte, jen dáme na začátek can a máme otázku.

Mějte se krásně. Prima týden. Vaše J.D.

 

pátek 24. 4.

Milé děti, děkuji za zaslané odpovědi, většina z vás již výborně rozumí větám o tom, co umíme nebo neumíme dělat pro ty, kteří si nevěděli rady, je překlad básničky yde:

Neumím plavat,

ale umím skákat.

Skákat, skákat, skákat.

Umím skákat tak vysoko.

Hip umí běhat,

ale neumí plavat.

Běhat, běhat, běhat,

Umí běhat tak rychle.

 

Dnes budete pracovat v pracovním sešitě, kde si procvičíte sloveso CAN - umět a CAN´T neumět. Nejprve si udělejte stranu 44, cvičení 1, 2. Potom se podívejte na stranu 45 na tabulku – zde je poslech, ale tady máte celý rozhovor přepsaný.

H: Hi, I´m Harry. You can play football very well.

A: Thanks. Yes, I can. My name´s Jax.

H: Hi, Jax. This is Professor Bloom. He can swim but he can´t jump.

A: And Rose?

H: Rose can play tennis but she can´t play football.

A: What about Hip?

H: She can run but she can´t swim.

A: Hop can play tennis and he can jump.

H: Well, I can play football but I can´t ride a bike.

A: Do you like Space Park?

H: It´s great!

Zkuste podle něj zaškrtnout to, co postavičky umí a křížkem označte, co neumí. Nakonec se podívejte na cvičení 4 a tam doplňte buď sloveso CAN (umí) nebo CAN´T (neumí) podle cvičení 3.

A to je vše. To nám to dnes šlo. Udělali jste velký kus práce!!!!  Už víte, jak se řekne, že někdo něco umí dělat? 

Krásný víkend!!! your´s teacher :-) 

 

středa 22. 4.

Dnes se vrátíme se slovesu can – umět.

Učili jsme se říkat, když něco umíme, říkáme I CAN RUN – Umím běhat.

 Naopak, když něco neumím, řeknu I CAN´T PLAY FOOTBALL. Neumím hrát fotbal.

 

 Podívej se na stranu 47, máme tady další říkanku o Hopovi a Hippě – přepiš si ji do školního sešitu, namaluj si tam obrázek Hopa i Hipy a zkus mi napsat na Whatssup nebo e-mail, o čem ta říkanka je. Budu se těšit.

Zkus si tady jedno cvičení online, kde zvířátka říkají, co jsou a co umí.

Měj se krásně. bye, bye - your teacher – J.D.

 

pondělí  20.4.

Hezké pondělí!

Tady jsou odpovědi k písničce – opravte si to případně ve školních sešitech.

Birds can fly.                                                 Ptáčkové umí létat.

Gorillas can climb.                                         Gorily umí šplhat.

Buffalos can run.                                           Buvoli umí

Fish can swim.                                               Ryby umí plavat.

Elephants can stomp.                                    Sloni umí dupat.

Zopakujte si ještě sporty v pracovním sešitě na straně 44. V prvním cvičení správně přiřaďte názvy sportů k obrázkům a ve druhém cvičení zakroužkuj v hadovi sporty, které už známe.  Výsledky pošlu příště.

Pro zábavu vám se ještě dám pexeso. Bohužel se nechá hrát jen ve dvou a více lidech. Ale i tak se ti to bude určitě líbit. Dej si nejdříve info – tam se ti ukáží všechny sporty a volnočasové aktivy – podívej se na ně. Potom si nastav počet hráčů – dva  nebo více – a jdi na to.

Krásný týden. J.D.

 

Pátek 17.4.

Ahoj čtvrťáčci!

Přeložily jste si správně sporty?

run – běhat, ride a bike – jezdit na kole, play tennis – hrát tenis, jump – skákat, swim – plavat, play football- hrát fotbal

Dnes si do školního sešitu zapište CAN – umět a napište si o sobě 2 věty o tom, co umíte a 2 věty o tom, co neumíte - použijte slovesa, která máte namalovaná z minule v sešitě. Například:  I can play tennis. I can´t run. 

Pro zábavu si pusťte tuto písničku, kde zpívají zvířátka o tom, co umí a neumí. Opište si následující větičky do školního sešitu a doplňte si je podle písničky.

Birds can……………...…...(Ptáčkové umí…..)

Gorillas can………………..(Gorily umí….)

Buffalos can………………(Bůvoli umí….)

Fish can……………………(Rybičky umí….)

Elephants can……………(Sloni umí……………)

Příště zveřejním výsledky. 

Mějte se moc hezky, krásný víkend!! vaše J.D.

učivo - Středa 15. 4. 2020

Ahoj čtvrťáci! Jak jste si užili Velikonoce? Snad jste si trochu odpočinuli a můžeme se společně vrhnout na novou lekci! Budeme se společně učit o sportu.

Do školního sešitu si nadepiš Sports a namaluj si tam všech šest sportů, které najdeš na straně 46/47 cv 1. Popiš si jednotlivé obrázky anglicky a přelož si je do češtiny. Použij slovníček, který máme k učebnici. To je vše. Nic mi dneska neposílej. Měj se krásně!

4.ročník učivo pondělí, středa 6.- 13.4. Velikonoce   skákací-zajíc.gif

Ahoj čtvrťáčci.

Dnes si do školního sešitu napište

Easter – Velikonoce, a protože krásně malujete, namalujte si hlavní slovíčka ze strany 71 v učebnici (ribbon – stuha, Easter bunny – Velikonoční zajíček, Easter basket – Velikonoční košíček, Easter egg – Velikonoční vajíčko).

Prohlédněte si pečlivě obrázek a napište mi o každém schovaném vajíčku větu.

Například: There is a red Easter egg in the tree. (Používejte vazbu There´s prosím)

Děti v Anglii nechodí koledovat, ale rodiče jim vždy uspořádají Easter Egg Hunt – je to taková bojovka, po zahradě jsou poschovávaná vajíčka podobně jako na obrázku v učebnici. Tady se můžete podívat na youtube, jaká je to legrace. 

V pracovním sešitě si vypracujte stranu 69.

Ve cv. 1 si procvičíte slovíčka.

Ve cv.2 si přečtěte tady ten rozhovor a podle něj namalujte vajíčka na správné místo.

It´s the Easter bunny! Where are the Easter eggs?

There´s a blue egg on the chair and a red egg under the table.

there's a purple egg on the table.

Oh yes, and there's a yellow egg in the cupboard.

There´s a green egg under the chair and….

There it is! There´s a pink egg in the bag.

Na závěr si vypracujte cv.3.

Milé děti, přeji vám i celé rodině krásné Velikonoce. Protože máte od čtvrtka volno, další přípravy dostanete až další týden ve středu. Odpočiňte si a užijte si velikonoční prázdniny. Vaše J.D.

 

 

4. ročník učivo pátek 5. dubna 2020

Ahoj čtvrťáci!  

Dnes si budeš ještě opakovat lekci 5. Napište si testik. Máte 2 pokusy. Testík napište do pondělí 6. dubna 2020 do 12:00 hodin. 

bojící-se-myš.gifOdkaz na test naleznete zde

Hezký víkend!! 

 

4. ročník učivo středa 1. dubna 2020

Ahoj čtvrťáci!  kočka_animace.gif

Dnes si budeš ještě opakovat lekci  5 –  pracovní sešit ODI 2 – strana 43.

Cvičení 17 – namaluj a vybarvi svoje vlastní oblíbené oblečení, které rád/a nosíš a popiš ho

Cvičení 18 – This is my favourite: to je moje oblíbené: a napíšeš co rád nosíš v jednotném čísle – např. T-shirt, skirt, sweatshirt

These are my favourite: napíšeš co je tvoje oblíbené oblečení, ale v množném čísle – např. ponožky – socks, trousers – kalhoty – shorts – šortky, trainers – tenisky – shoes – boty

Cvičení nefoťte ani neposílejte. Udělejte si jej do pátku 3. 4.

Kontrola cvičení z pondělí -  strana 42 v pracovním sešitě

Cvičení 15 

4.rocnik_cv.16.png

Cvičení 16 

4.rocnik_cv.15.png

 

 

 

 

 

 

4. ročník učivo pondělí 30. března 2020

Ahoj čtvrťáci!

Dnes si budeš opakovat lekci  5 –  pracovní sešit ODI 2 – strana 42

Cvičení 15 – najdi v osmisměrce oblečení, přepiš jej vedle do sloupečku. Nápovědou jsou  obrázky nad osmisměrkou.

Cvičení 16 – oprav věty – prohlédni si obrázek a oprav chyby ve větách vedle obrázku. Např. He is wearing a sweatshirt. To není pravda, protože kluk má na sobě triko. Proto opravená věty vypadá takto: He´s wearing a T-shirt.

Cvičení nefoťte ani neposílejte. Udělejte si jej do středy 1. 4.

 

4. ročník učivo pátek 27.3. 2020 

Milí žáci, dnes nedostáváte žádnou novou práci. Dodělejte si resty a opakujte slovíčka.

Užijte si slunečný víkend! 

Image result for volno

 

 

4. ročník učivo středa 25.3. 2020 

Ahoj čtvrťáci!

Dnes budeš číst – podívej se na stranu v učebnici 44, 45 – tam najdeš čtyři články o tom, co děti nosí na sobě do školy. Jeden text si po přečtení všech vyber a zkus jej přeložit do češtiny a ty větičky si napiš do školního sešitu a vyfoť mi to na mobil a pošli do mailu jako přílohu nebo na whatsappu – to určitě umíš - na telefon 720 171 456. 

Ještě si do sešitu napiš cvičení 17/strana 44  – pouze čísla jedna až šest - a odpověz T (true/pravda) – F (false– lež) na to, co jsi se dozvěděl v těch 4 článcích a to mi také pošli.

Za každé cvičení můžeš dostat jedničku. Neboj, pokud to nebudeš mít správně, nedostaneš žádnou známku. Měj se prima. J.D.

4. třída 

Učivo- pondělí 23.3. 2020 

 

Ahoj čtvrťáčči.

Máte se prima? Už poznáte aspoň napsané domácí činnosti? Zkontrolujte se.

 

Lay the table- připravit na stůl 

Tidy the bedroom- uklidit pokoj 

Make the bed- ustlat si postel 

Wash the dishes- umýt nádobí  

Wash the car- umýt nádobí 

Make a cake- upéct dort 

 

procvičování slovní zásoby máte zde

  

Podívejte se na video v dalším odkaze o domácích pracích Henryho. 

  

Dále pracovní sešit strana 41, cv. 13 (udělej fajfku u činností, které děláš rád) a cv. 14 (napiš s čím doma jednotlivé dny pomáháš) 

4. ročník učivo pátek -  20.3. 2020 

Ahoj čtvrťáci :-) 

Doufám, že se máte prima a že vás plnění úkolů na dálku aspoň trochu baví. Tady máte zase kousek práce, kterou byste měli udělat během pátku nebo během víkendu. V pondělí 23. 3. dostanete další práci. Opatrujte se a hezký víkend! J.D.

Učebnice strana 43 – do sešitu nakreslit jednotlivé domácí práce společně s anglickým popisem a přeložit si je do češtiny – které práce děláte doma? U těch si udělejte hvězdičku 

úkol zadaný z 16. 3. 

zadáváme dlouhodobý projekt - plakát - čtvrtka velikosti A3 a větší

Téma: Clothes around the year ( Oblečení celého roku )

rozdělíte si čtvrtku na 4 části, do každé si namalujete sami sebe a vhodně se obléknete vzhledem k ročnímu období

JARO - SPRING,  LÉTO - SUMMER, PODZIM - AUTUMN , ZIMA - WINTER

a napíšete, co máte na sobě - I´m wearing :

Projekt bude hodnocen po donesení známkou!

 

učivo - středa 18. 3

 

Procvičování slovní zásoby lekce 5 Clothes - klikni na slovíčko

 

Pokyny pro cvičení - přečtěte si postupně a vyzkoušejte! 

 

Procvičte si jednotlivá cvičení, která naleznete v horní části ( Match up 1, Match up 2, Match 3, Fill in, Dictation) 

Match 1stiskněte amplion pro přehrání jednotlivých zvuků a správně jej přesuňte k napsaným slovům pomocí držením myši. Pro zkontrolování stikněte “check answers” v pravém horním rohu. 

Match up 2- správně přiřaďte slova ve spodním řádku k uvedeným obrázkům. Pro zkontrolování stikněte “check answers” v pravém horním rohu. 

Match up 3- stiskněte amplion pro přehrání jednotlivých zvuků a správně jej přesuňte k daným obrázkům. Pro zkontrolování stikněte “check answers” v pravém horním rohu.  

Fill in- anglicky popiš jednotlivé obrázky, pro zkontrolování stikněte “check answers” v pravém horním rohu. 

Dictation- u každého řádku stiskni amplion a správně zapiš do daného řádku, pro kontrolování stikněte “check answers” v pravém horním rohu.  

Pořád platí projekt s plakátem oblečení! viz. zadání 16. března

 

učivo - pondělí 16. 3

procvičování slovní zásoby z lekce 5

zadáváme dlouhodobý projekt - plakát - čtvrtka velikosti A3 a větší

Téma: Clothes around the year ( Oblečení celého roku )

rozdělíte si čtvrtku na 4 části, do každé si namalujete sami sebe a vhodně se obléknete vzhledem k ročnímu období

JARO - SPRING,  LÉTO - SUMMER, PODZIM - AUTUMN , ZIMA - WINTER

a napíšete, co máte na sobě - I´m wearing :

Projekt bude hodnocen po donesení známkou!